GYIK - Gyakran ismétlődő kérdések

MATRACOKKAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK: 

- Megérkezett a vákuumcsomagolt matrac, most mi a teendőm vele?
Minden matracunk összegöngyölve, vákuumos csomagolásban érkezik, ezért kérem ne használja azonnal, hanem a következőket tartsa be: Helyezze a csomagolást ágyrácsra vagy vízszintes felületre. Óvatosan vágja fel és távolítsa el a vákuumos csomagolást. FIGYELEM, ne sértse meg a matrachuzatot éles tárggyal. A matrac 48-72 óra alatt nyeri vissza eredeti formáját. A legjobb, ha a matracot nem egyből az ágyba helyezik, hanem egy vízszintes felületre, mondjuk a padlóra, hogy ki tudja rúgni magát az eredeti méretére. Ne használja korábban. A megadott idő eltelte előtt a matracra ne lépjen, ne feküdjön, vagy ne terhelje meg, különben károsíthatja külalakját, működőképességét és nagyságát. Bővebb információkat ITT talál.

- Milyen a megfelelő ágy, amelyben a matracok nem deformálódnak?
A matracokat nem ajánlott oldalfal nélküli ágyra helyezni. Főleg a rugós matracoknál ügyeljen arra, hogy az ágykeret körülölelje a matrac magasságának 40 - 60 %-át. Az utasítás be nem tartása a matrac tartós deformációját okozhatja és ebben az esetben nem érvényes a jótállás.

- Milyen a megfelelő ágyrács?
Az ágyrácsnak, a matrac típusától függően, rugalmas vagy szilárd lamellásnak kell lennie. A rugós/táskarugós matracok esetében a lamellák közötti távolságnak nem szabad meghaladnia a 30-60 milimétert, más matracoknál ez a távolság 50-60 miliméter között mozoghat.

- Meg kell fordítani időnként a matracokat?

Igen, a gyártó mindenképpen tanácsolja, hogy a matracokat havonta, vagy legalább kéthavonta meg kell fordítani. A matrac egy idő után felveszi a test alakját, ami azért probléma, mert azokon a helyeken, ahol a matrac a legnagyobb terhelést kapja megsüllyedhet és elveszítheti ortopéd tulajdonságát. Akár a matrac két oldalát (kétoldalas matrac esetén mondjuk a H3/H4 oldalt) érdemes váltogatni vagy a szerint is meg lehet fordítani, hogy a fejük és a lábuk hol helyezkedik el. Kérjük ezt mindenképp fogadják meg és tartsák be, mert meghosszabbítja a matrac élettartamát.

- Hogyan válasszak matracot?
Új matracot szeretne venni? Olvassa el utasításunkat, melynek segítségével megfelelő matracot választhat franciaágyba vagy egyszemélyes ágyba: Tovább a cikkre.

- Hogyan válasszak gyerekmatracot?
Szüksége van tanácsra, hogyan válasszon matracot gyermekének? A webshopunkban található gyerekmatracok a 4KIDS szériából speciálisan a gyermekek igényei szerint lettek kifejlesztve. Ugyanúgy mint a felnőtteknek, a gyermekeknek is különböző matracok felelnek meg. A matrac választását a gyermekek kora határozza meg. Tovább a cikkre

- Milyen matrachuzatot válasszak?
A matracaink többségénél 3 matrachuzat közül választhat: Premium Jersey 3D, Aloe Vera Health és Silver Care. Részletes információkat talál az alábbi linkre kattintva.

Milyen matracot válasszak? Standard, Premium, Exclusive
Minden kínálatunkban szereplő matrac különbözik a felhasznált anyagok minőségét, a gyártási folyamatot vagy a huzat anyagát tekintve. A felhasznált anyagoktól függ a matrac élettertama, minősége és ára. Minél jobb minőségű egy matrac, annál hosszabb az élettartama. Ezért széles matrackínálatunkat most három minőségi kategóriába soroljuk: STANDARD, PREMIUM és EXCLUSIVE. Ezzel is szeretnénk megkönnyíteni, hogy ki tudja választani az Önnek legjobban megfelelő matracot.
STANDARD – alap matracok
PREMIUM – minőségi matracok tartós anyagokból
EXCLUSIVE – a legjobb minőségű matracok a leghosszabb élettartammal
Tovább a cikkre.

 - Lehetséges Önöktől egyedi méretre gyártott matracot rendelni?
Igen, méretre gyártott matracokat is tud nálunk rendelni. Részletes információ: az alábbi linkre kattintva

- Hány év jótállás van a matracokra?
A matracokra vonatkozik az általános törvényileg adott 2 éves jótállás, amennyiben másképp nincs feltüntetve.

- Eltérhet a matracok mérete a leírásban szereplőtől?
A weboldalunkon szereplő matracokon kisebb méretváltozások lehetnek - különösen a matracok magasságában(a matrac magassága a közepén mérendő, nem pedig a szélén!), ahol a standart eltérés +/- 1 cm lehet. Ez az eltéres nem jelent gyártási hibát, és nem csökkenti a termék minőségét.

- Miért van kellemetlen szaga a matracnak?
A kicsomagolás után a matracot jól szellőztetett helyen kell hagyni "pihenni". A kínálatunkban szereplő matracokban felhasznált anyagok a szigorú biztonsági előírásokkal összhangban vannak legyártva és tanúsítvánnyal ellátottak. Némely anyagnak (mint pl. latex) jellegzetes illata van, amely természetes tulajdonság, idővel elillan.

- Szükséges a matracokat szellőztetni?

Igen, legalább havonta egyszer érdemes felemelni a matracot és hagyni pár órán át szellőzni.

- Miért jobb két matrac mint egy?
Ha matracot szeretnének venni a franciaágyba, megéri átgondolni a matrac méretét. Két lehetőség közül választhat, melynek előnyei és hátrányai is vannak. A nagy méretű ágyba tehet egy nagy egészségügyi matracot, vagy két kisebb 1+1 matracot helyezhet, melyek közösen kitöltik a fekhelyet. Olvassa el, melyik lehetőség a legmegfelelőbb az Ön számára: További információk

- Miért nem olyan színűek a rétegek a matracban, mint a képeken?
» A matracban lévő hab színe a képeken csak az áttekinthetőség végett ábrázolt, a matrac egyes rétegeinek illusztrálására szolgálnak, nem muszáj megeggyeznie a felhasznált hab eredeti színével. A színbeli különbség a matrac tulajdonságait nem befolyásolja.

- Bolyhosodik a matrachuzat, mit tudok tenni?
A bolyhozódás a matrac használatának természetes jele, nem reklamálható.

Van valahol bemutatótermük vagy üzletük, ahol meg tudom nézni termékeket?
Sajnos nincs, a matracokat csak online lehetséges megvásárolni és sajnos egyenlőre bemutatótermünk sincs, ezért élőben nem tudják megnézni a termékeket.

 

REKLAMÁCIÓVAL ÉS ÁRU VISSZAKÜLDÉSÉVEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

- Probléma van a termékkel. Mit tudok tenni? 
Amennyiben bármiféle probléma merülne fel, kérem jelezze a reklamációs sablonunkon keresztül, amelyet ITT megtalál. Be kell írni a rendelése számát, minél részletesebben leírni a problémát és képeket mellékelni. Igyekszünk minél gyorsabban orvosolni a problémáját.

- A termékkel nincs probléma, de vissza szeretném küldeni.
Amennyiben csak meggondolta magát és a terméknek egyébként nincs hibája 14 napon belül vissza lehet küldeni, ebben az esetben kérem töltse ki az 
Áru visszaküldése sablonunkat. Visszaküldéskor a visszaszállítás költsége mindig a vevőt terheli.

- Hiányosan kaptam meg a terméket, nem a megfelelő terméket kaptam meg, hiányzik egy doboz. Mi a teendőm?
Amennyiben véletlenül nem kapta meg a teljes árut, esetleg más árut kapott, vagy valami hiányzik a megrendeléséből, kérjük töltse ki a reklamációs sablonunkat, amelyet ITT megtalál. Amennyiben a termék valamelyik része hibás vagy hiányzik, kérem a szerelési útmutatón jelölje be és küldje el a képet, vagy a termékről készítsen képet. Igyekszünk a lehető leggyorsabban orvosolni a problémát.

- Visszaküldhetőek az egyedi, méretre gyártott termékek?
Az egyéni megrendelésre készült termékeket előre ki kell fizetni. Az ilyen megrendelést legkésőbb 48 órával a rendelés leadása után tudja csak törölni. Ezeket a termékeket nem lehet visszaküldeni, mivel egyéni, nem standard méretben készültek és ezekre külön feltételek vonatkoznak a törvény szerint.

- Bolyhosodik a matrachuzat, mit tudok tenni?
A bolyhozódás a matrac használatának természetes jele, nem reklamálható.

- Véletlenül rossz méretű matracot/terméket rendeltem. Mit tudok tenni?
A matracot felár ellenében ki tudjuk cserélni Önnek, amennyiben jelzi felénk. Ebben az esetben is a reklamációs sablonunkat kell kitölteni.

 

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

- Milyen fizetési lehetőségek közül tudok választani?
3 féle fizetési mód közül választhat: banki átutalás, online bankkártyás fizetés (GoPay) vagy utánvétel (550 Ft). Részletesebben: ITT olvashat róla.

- Kérnek előleget rendeléskor?
Előleget nem szoktunk kérni, vagy előre kifizeti az egész összeget vagy utánvétellel fizet a termék átvételekor.

- Részletre is tudok vásárolni?
Sajnos részletfizetésre nincs lehetőség.

 - Félek a terméket előre kifizetni. Bízhatok Önökben?
Igen, nyugodtan megbízhat bennünk. Internetes üzletünk már 8 éve sikeresen működik Szlovákiában, Magyarországon pedig 2 éve vagyunk jelen. Ez alatt az idő alatt több ezer elégedett vásárló bizalmát nyertük el. Ugyanolyan standard fizetési módokat kínálunk, mint a többi internetes webáruház (GOPAY, Banki átutalás, Utánvétel). A rendelését kifizetheti előre, de utánvételes fizetést is válaszhat, amennyiben ezt találja biztonságosabbnak. Utánvételes fizetésnél kérem vegye figyelembe, hogy futárunknál csak készpénzes fizetés lehetséges. Amennyiben már megrendeléskor kifizeti a megrendelt terméket és a kiszállításkor valaki más veszi át Ön helyett, nem kell azon aggódnia, hogy elegendő készpénz legyen otthon.

 

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 - A termék, amit kiválasztottam raktáron van. Miért nem szállíták ki azonnal?
Azért, hogy a lehető legalacsonyabb szállítási díjat tudjuk Önnek biztosítani, és biztosak lehessünk abban, hogy a termék biztonságban eljut Önhöz, a saját sofőrünkkel szállítjuk ki a nagyobb termékeket. Néhány kisebb és könnyebb terméket futárszolgalattal is küldünk. A nagyobb és nehezebb csomagok kiszállítása, mint például a nagyobb matracok vagy a bútorok, költségesebb és logisztikailag nehezebb feladat. Ezeknek a termékeknek a szállítási ideje többnyire 5-10 munkanap. Némely futárszolgálat nem is vállalja ezen termékek szállítását. Ezért szállítjuk ezeket a saját sofőreink segítségével, akik biztonságban eljuttatják a termékeket Önhöz. Nekik logiszikailag előre megtervezik az utakat, és többnyire minden nap Magyarország bizonyos részeire viszik az árut. 

- Nem fogadott hívásom volt Önöktől. / SMS-t kaptam Önöktől a szállítási időpontot illetően. Válaszolnom kell rá?
Igen, kérem mindenképpen jelezzen vissza! Amennyiben nem értük el Önt, kérem hívjon vissza vagy válaszoljon az SMS üzenetünkre. Mihelyst visszaigazolja, hogy az adott időpontban otthon fog tartózkodni és át tudja venni a terméket, azonnal bepakoljuk a vásárolt terméket az autóba és innentől kezdve nincs is más dolga, mint várni a futárunk érkezését. Abban az esetben, ha nem reagál az sms üzenetünkre, sem pedig a telefonhívásunkra, a szállítási idő el fog tolódni, ugyanis így azzal a kiszállítási körrel nem fogjuk tudni kiszállítani Önnek a terméket. A következő kiszállítási körbe fog belekerülni, ami csak pár nap elteltével fog indulni. Erről szintén sms üzenetet fog kapni.

- Amennyiben nem megfelelő nekem a kiszállítási időpont és NEM-mel válaszolok az sms-re törlődik a rendelésem?
Természetesen a rendelés nem törlődik, automatikusan bekerül a következő szállítási körbe.

- A nap folyamán egyáltalán nincs időm, munkában vagyok vagy tornázni járok. Ki tudják nekem szállítani a terméket egy konkrét időpontban?
Sajnos ez nem lehetséges. Amennyiben már előre tudja, hogy nem lesz otthon az általunk megadott kiszállítási időpontban, esetleg kérjen meg egy másik személyt (szomszédot, nagyszülőt, ismerőst, ...), hogy vegye át Ön helyett a terméket. A matracok és a bútorok igen nehéz termékek, ezért a szállításuk is elég költséges és logisztikailag nehezen megoldható. Ezért, hogy a kiszállításért ne kelljen Önnek több tízezer forintot fizetnie, ami néha több lenne, mint az egész megrendelés összege, ezért saját sofőrjeink segítségével juttatjuk el ezeket a termékeket Önhöz. A sofőrök utai logisztikailag gondosan meg vannak tervezve, ezért ettől sajnos nem tudnak eltérni.

- Tetszik a kínálatuk, de félek internetről bútort rendelni. Mi történik, ha szállítás során sérül a termék?
Nagyon ügyelünk arra, hogy termékeinket biztonságban Önhöz juttassuk. Fontos nekünk, hogy a termék kifogástalan állapotban érkezzen meg Önhöz. Amennyiben könnyebb küldeményről van szó, amelyet futárszolgálattal küldünk, alaposan becsomagoljuk. A nagyobb és nehezebb árut már saját autónkkal szállítjuk ki, hogy biztosak legyünk abban, hogy nem sérül kiszállítás során és hogy a szállítási díj is baráti legyen. Azonban, ha mégis valami történne a termékkel a szállítás során, kérjük azonnal jelezze felénk a reklamációs sablonunkon keresztül fényképekkel dokumentálva.

- A terméket felhozzák egészen a lakásba?
A terméket általában az első zárható ajtóig visszük. A lakásba szállítás egy extra szolgáltatás, amelyért külön kell fizetni a sofőrünknél. Az összege függ az emeletek számától és a termék súlyától. Részletes információkat itt talál.